Anne Grubben

  • Young professional
  • Genomineerden 2024
  • Anne Grubben (24 jaar) uit Baarlo heeft al ver voor haar studie een passie voor de muziekindustrie ontwikkeld. Haar liefde ligt in het verbinden van mensen door middel van muziek, waarbij ze anderen kennis laat maken met nieuwe culturen, genres en talen. Haar loopbaan begon met veel ontdekken: van het opzetten van festivaltentjes en het regelen van PR en marketing voor een hiphopartiest tot het organiseren van een klein maatschappelijk festival en het leren over fotografie.

    Het combineren van al deze ervaringen heeft geleid tot een mozaïek van verschillende werkwijzen, inzichten en kennis. Dit zorgde ervoor dat ze haar stage en later interimfunctie bij Universal Music kon vervullen. Na veel toffe campagnes, kansen en zelfs een reis naar Korea, werd ze in januari 2023 aangenomen als Junior Marketeer bij Poppodium Grenswerk. Inmiddels vervult ze de rol van Marketeer en werkt ze aan een breed scala aan projecten. Het team promoot shows variërend van pop tot punk, van hiphop tot techno, en organiseert alles van een drieweeksfestival als Aan de Waterkant tot het eendaagse Down By The River. Voor Anne blijft het altijd een bijzonder moment om te zien hoe mensen uitkijken naar een show, wetende dat dit iets is waar ze waarschijnlijk weken of soms maanden naar hebben uitgekeken. Dan valt alles mooi samen.

    Meer Anne Grubben